Kategorie: Wszystkie | Decoupage | Kulinarne | O mnie | Podróże | Rozmaitości | Strona główna
RSS
czwartek, 30 czerwca 2011
Zlot fajnych babeczek

Miałam ogromną przyjemność zlecieć się w ubiegły weekend z moimi forumowymi koleżankami w Nałęczowie. Fajnie zobaczyć w realu osoby, z którymi na codzień rozmawia się w sieci. Atmosfera zlotu była niesamowita i dla mnie niezapomniana. Wszystkie forumowiczki cechował ogromny entuzjam, zamiłowanie do dekupażowania oraz nieoceniona pomoc i chęć dzielenia się wiedzą. Nasze organizatorki ( Kejti i Hogis) stanęły na wysokości zadania i znalazły wielu wspaniałych sponsorów, którzy hojnie wyposażyli nas w cały decu-arsenał preparatów, nie mówiąc o bardzo fajnym ośrodku w samym centrum uzdrowiskowej miejscowości.

Jestem naładowana pozytywną energią jak nigdy i czekam na kolejny zlot. Było cudownie!

zlot decumaniaczek

Decumaniaczki w pełnej krasie.

Nasze zlotowe prace.

fajne babeczki

I część karteczek, które zrobiłam dla moich fajnych babeczek:)

czwartek, 16 czerwca 2011
Powody do radości dwa...

Pierwszy powód do radości to II miejsce w konkursie pt "Moja butla lawendowa" zorganizowanym przez Decuparium. Fajny konkurs bo zmobilizował mnie do zrobienia pierwszej butelki w decu a ponadto można było podpatrzeć jak z ten sam temat rozpracowały koleżanki. Pewnie jak tylko sesja dobiegnie końca dobiorę się do tego stosu szkła za moją lodówką.

            butelka  decouapge

                 

            nagroda

I moja nagroda...

 

A drugi powód to wyróżnienie Lemonade Stamps za mój rożek obfitości.


Tagi: decoupage
17:08, autokreatywna , Strona główna
Link Dodaj komentarz »
środa, 15 czerwca 2011
Odstresowałam się...

Sesja, dyplomowanie, przeprowadzka i zmiana miejsca pracy w jednym czasie mogą człowieka wykończyć. Toteż na scrapki nie mówiąc o deku czasu niestety brak. Jednak wczoraj, pomimo tyłów we wszystkim postanowiłam sobie odpuścić i zrobiłam takie oto scrapuszko na wyzwanie Craft Artwork rzucone przez Peninię.

scrapuszko

środa, 01 czerwca 2011
TAG na wyzwanie

Weszłam do Inki patrzę a tam cudna Smukła Danka, hmm myślę sobie fajna interpretacja. Chociaż nigdy takiej formy nie zrobiłam jednak temat bardzo kuszący. Szybciutko zrobiłam moje pierwsze i napewno nie ostatnie maleństwo, które zgłaszam na wyzwanie Cynki na Craft Artwork.

ATC


ATC

środa, 25 maja 2011
Rożek obfitości

Czasem tak mam, że coś za mną chodzi i nie daje spokoju. Od dłuższego czasu nie chcą się ode mnie odczepić czerwone kropeczki, niebieskie paseczki i wiatraczek. Kiedy na blogu Lemonade Stamps Mirabeel zaprezentowała fajny kursik na prostą ozdobę od razu postanowiłam połączyć paseczki, kropeczki i wiatraczek. Do mojego rożka obfitości, który ma zaledwie 20 cm wrzuciłam przepyszne ciasteczka holenderskie Stroopwafels, które są jak nałóg. Zjesz tyle ile masz, nie patrząc na ich wartość kaloryczną. 

rożek scrapowy

scrapbooking  

Do wykonia rożka obfitości użyłam m.in. cudownych papierów At the Seaside dlatego zgłaszam go na wyzwanie w Lemonade Stamps.

poniedziałek, 23 maja 2011
Urodzinowa

Całkiem o niej zapomniałam bo dawno temu ją zrobiłam... Praca nad nią byla miła i przyjemna :)

scrapbooking kartka

wtorek, 10 maja 2011
Podziękowania komunijne

Na 3 dni przed komunią Adrianka wpadłyśmy z kuzynką na pomysł, że byłoby fajnie gdyby jej synek każdemu z gości podziękował za uświetnienie swoją obecnością tak ważnej dla niego uroczystości. Karteczki, które Adrian wręczył osobiście były miłą niespodzianką dla jego gości...

 podziękowanie komunijne

środa, 04 maja 2011
Karteczka urodzinowa

Ten papier leżał i leżał w moim magicznym pudełku i czekał na lepsze czasy. Efekt leżenia jest taki, że się doczekał... Powstała z niego urodzinowa karteczka z dużym kwiatem. 

kartka urodzinowa


                     Kwiatuszek zrobiłam wg tego kursiku.

                    papierowy kwiat

czwartek, 28 kwietnia 2011
I po świętach...

Prezentuję karteczkę zrobioną jeszcze przed świętami, które minęły tak szybko jak i przyszły...

scrap kartka wielkanocna

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie "Użyj Stempla" w Digi-Scrap i na wyzwanie #17 ''Swiętujemy Wielkanoc'' w Lemonade Stamps.

piątek, 22 kwietnia 2011
Zdrowych i wesołych...

... życzę wszystkim!

scrap kartka wielkanocna

 
1 , 2 , 3 , 4